Söndag

Hej !
Skulle egentligen kommit ett inlägg imorse men av någon anledning så postades det inte :S
Men kan skriva lite kort nu vad jag gjort idag: Först åkte jag och isabella in till stan och shoppade i några timmar .
Sjukt mysigt faktiskt !
Efter det så stack vi direkt till Twisted(www.twistedfeetda.com)  för att dansa Dancehall klassen med Salem.. Och nu sitter jag här i min säng och kollar facebook och sånt.
Ska väl gå ner och äta snart med. Förövrigt så är det studiedag imon som jag ska sova bort :P
Här är vad jag köpt idag!
Lumene natural code matt skin perfector 89:- från lindex
Nail polish Taupe 9.50 :- HM
Ring 49:- ginatricot
Scarf 50 :- Glitter

Kommentarer
Postat av: ohmaaajgaad Emelieee ;DD

asså det fina saker du köpt!! asså ! fin är du ängel <3 :3

2011-09-18 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0