Orientering i ösregn .. Oh ja !

Hej allihopa !
Idag har jag haft orienteringsdag i skolan, och såklart så ska det spöregna då!
Men har haft det ganska kul, efter att vi gjort hela banan så tog jag och sandra "årets sista dopp" i finnsjön , haha sjukt kul men kallt;)
Så när jag kom hem gick jag direkt in i en varm dusch och sen till soffan.
Iaf.. har kollat runt lite och hittat  sidor där man kan lägga upp sin blogg och få fler läsare.
Om ni klickar på bilderna i slutet av inlägget så kommer jag längre upp på topplistorna på sidorna.
Ni skulle vara underbara om ni kan göra det för mig.. Bara ett enstaka litet klick ju ..inte så svårt ;)
Blogglista.se
Bloggpunkten.se

Kommentarer
Postat av: Skywoman

gilla :P <33333

2011-09-22 @ 09:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0