I Want my Macbook ...

hej!

Helt otroligt att det redan har gått en hel skolvecka till ... det är skönt att det går så fort !
förlåt att jag inte bloggat men som jag skrivit tidigare så är det mycket nu , med betygen och allt men på tisdag får vi våra macbooks ... längtar !!
Då kommer jag kúnna blogga när jag vill och från skolan .

Iaf ... idag har jag varit på vIKTig -Mässan och redovisat om projekt vi gjort i skolan med datorer , det var faktiskt inte så hemskt och vi slapp ju en skoldag . Satt mest och visade hur macs fungerade :)
fast när jag kom hem var jag helt slut , jag emma och burre slängde oss på soffan och satt där och bara glodde i typ 4 timmar :S

Imon blire till att åka till stan med underbara burre och köpa kläder till skolfotot och lite höst/vinter kläder.. känns hemskt att sommaren faktiskt är över nu ! :( <3
kommer förmodligen blogga på kvällen när jag kommer hem om det inte är sent :)

ps . videofyme fungerar fortf inte , så ni får ha lite tålamod !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0