Nyklippta tjejen ;)

hej alla läsare !

nu är datan fixad men kan inte blogga förens efter skolan börjar .... för pappas bror och hans fru är i sverige för första gången så kommer nog inte ha tid för att sitta vid datan . Bilderna från semestern kommer någon gång nästa vecka,

Kom precis hem från frisören.. klippte av en del och vet inte riktigt om jag gillar det , men bild kommer nog på fb ändå :) ni får gärna cheka den ( emeliehammond) 
Aja .. nu ska jag se om vi kan hitta på nått att göra i stan , även om det spöregnar sen blire nog till att vara med isabella och tim :)  
förlåt att det inte blir så mycket uppdatering nu , men kommer inte ha någon data på typ en vecka . men andra veckan skolan börjar får jag en egen så då kan jag blogga 24/7 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0