back to school ...

Hej !

Nu har pappas bror och svägerska åkt och jag har redan gått en vecka i skolan , på något säätt var det skönt att vara tillbaka i skolan men ändå inte speciellt eftersom vi ska ha betyg nu och allt ... -.-
Nästa vecka får vi våra mb ::DDDDDDD
ska bli så sjukt skönt !

helgen var iaf gryym , på lördagen var jag med min kära isabellla på nordstan och shoppade , vi hade sjukt kul och var sjukt speedade. Egentligen skulle vi träffa tim men han kunde inte .
På söndagen var jag så trött så jag orkade inte göra något så jag la mig ute på altanen och solade , man måste ju njuta av den sista sommar solen !

Video från nordstan kommer när videofyme funkar :/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0